Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Helgen

Av Mimmi - 16 november 2008 01:17

I fredags kom jag och Josse äntligen iväg och simma :) Skönt var det. Vi simmade i 40 minuter sedan tog vi tio minuter till att leka :P alla barn och deras föräldrar (som inte var så många år äldre än oss själva :P) kollade lite snett på oss när vi plaskade runt som två små barn :P När vi simmat och bastat klart så åkte jag hem och fixade till mig lite, och så vart jag taxi åt mina syskon.. Tim och hans kompisar skulle till en fest i Nolby och Malin skulle till pojkvännen i Granloholm. Själv tog jag en tripp till Nicklas i Nacksta och tittade på en film som hette Taken (bra men våldsam, lyckligt slut hade den :) lyssnade på bra musik och myste lite ^^ när jag skulle åka hem hade jag fem sms och sju missade samtal :P mamma hade ringt för hon var orolig lr nått.. josse hade ringt för att hon hade tråkigt, syrran hade ringt för hon ville ha skjuts hem (men det löste sig) Oliver hade ringt, förmodligen för att han ville ha skjuts.. och sedan hade Carro ringt för hon tog sig inte hem från jobbet :P Så henne fick jag hämta :) Hon hade jobbat på Christmas with och hade varit där i tre timmar efter att hon slutat.. När jag skjutsat henne så åkte jag till Josse och sov.


Igår jobbade jag på railway och där var det mest en massa tok.. De som sköter bokningarna hade dubbelbokat lekar och lokaler så vi fick i princip trolla med knäna för att få det att funka.. Men tillslut fick vi ju till det och det vart en lång och varm kväll :) När jag slutade vid halv tre så vart jag taxi igen :P Josse var på krogen så först plockade jag upp henne och sedan hämntade jag syrran hos Majid i Granloholm, och eftersom jag inte hann äta någon middag och hade jobbat i tio timmar så var det max som gällde, så där satt vi och tittade på alla fulla människor som kom från krogen :P det är ganska underhållande när man är nykter själv :D Sedan sov jag hos Josse igen :)


Idag har jag och Carro varit och försökt bli lite brunare på solariet i bommen :) asskönt att sola :D Behövs lite värme i denna kyla, burr...

Sedan tog vi en tripp till kyrkogården och gick vilse där i sökandet efter minneslunden.. Tillslut hittade vi fram i mörkret och vi kunde hälsa på Rask :) tyvärr hade vi inte med oss någonting, men du fyller ju år snart så då tar vi med oss något fint :) Efter det åkte vi och hyrde film, en rysare som hette All the boys love Mandy Lane. Några väldigt äckliga scener och oväntat slut, men annars var den lite skum. Ladder 49 gick sedan på tv så jag och Carro satt och grina till den medans Josse satt vid datorn. Och nu är jag hemma och ska sova snart, så god natt allihop :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 2 juni 2009 00:04

Det värsta jag vet är att säga hej då! Idag har vi haft en hej då fika med alla vänner... Kommer sakna er!! Men vi ses i sommar! Det är så jävla jobbigt för om några timmar åker jag till Sundsvall och kommer inte tillbaka till Umeå nästa år (självkla...

Av Mimmi - 26 maj 2009 02:08

Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar hem till Sundsvall igen. Vet inte riktigt hur jag känner inför det, visst ska det bli skönt att komma hem till alla vänner och familjen, men samtidigt lämnar jag ett helt liv bakom mig här i Umeå. Det komme...

Av Mimmi - 18 april 2009 00:58

Ja den här veckan har bjudit på både det ena och det andra :) I lördags kom Josse hit! Så roligt vi har haft och några soliga fina dagar :) Det har som vanligt inte varit en lugn stund när hon varit här och nu när hon åkt hem så känns mitt lilla rum ...

Av Mimmi - 6 april 2009 18:04

Ja, då är man i Umeå igen efter at ha varit hemma, och måste ju säga att man är lite förvirrad efter en örvirrad helg. Både fredagen och lördagen började bra, men slutade inte lika så bra.. I fredags var jag och carro i stan och birsta och shoppade ...

Av Mimmi - 1 april 2009 19:19

Vinkursen har börjat, det börjar bli vår i luften och allt är bara härligt! Snart är det dax för Italien också :D Läängtar!!! Men det finns ju alltid något som inte är bra... Hemma finns det en person som ligger på sjukhus, och det verkar inte gå så ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards