Alla inlägg den 13 november 2008

Av Mimmi - 13 november 2008 01:03

I morse vaknade man tidigt (eller halv elva :P) av att jag hade fått massa sms som jag var tvungen att svara på :) Och sedan smsade jag fram till tolv då Josse också kände för att vakna :D Men då låg vi och drog oss ett bra tag också.. Men tillslut kom vi på att vi skulle åka till max och äta frukost :P Kl 3 hade vi äntligen tagit oss till max och det vart en orginalburgare, fuskade lite med min diet.. Men tog inga strips och drack en ramlösa iaf :P

Mamma ringde sedan och frågade om jag skulle med på ett underklädesparty, och det var klart jag ville :) Så Carro följde med mig dit och vi provade BHar i massor och nu har jag beställt två BHar och ett par trosor, ett av setten var ett julsett, skitsöt :) Kl elva kom jag fram till att jag skulle åka till Josse igen. så nu är jag här igen :) Vart ingen simning idag :P Får ta det en annan dag :) Nu ska vi sova ska upp tidigt imorrn för Josse ska upp i skolan :) God natt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards