Direktlänk till inlägg 15 februari 2009

SATC

Av Mimmi - 15 februari 2009 23:30

Gårdagen vart en väldigt lyckad kväll :)

Det började med en förfest med schlager på kandidatvägen där kom vi på att det vart lite dyrt att åka ner till REX så vi bestämde oss för att gå på E- pubben i stället. När vi väl kom dit så upptäckte vi att det var ett coverband som spelade, det var ju inte helt fel, väl längst fram upptäckte vi också att trummisen såg väldigt bra ut, så Jag, Kicki och Linn stog och dansade järnet längst framme vid bandet hela kvällen :P

På väg hem så stannade vi och köpte mat och gick hem till Kicki och åt och snackade en timme innan vi gick hem.

Där hamnade jag vid TV:en i köket och fastnade på en film som jag sedan fortsatte se inne på rummet och som slutade kl 5 :P Då tyckte jag att det var dax att sova :)


Idag vaknade jag väldigt sent.. Men har mått väldigt bra! Tack och lov :D Efter jag vaknat till liv och tagit en dusch så bar det iväg till Kicki, där kollade vi på Sex and the city hela kvällen. Alla vart väldigt sugen på något att äta också så vi begav oss till ÅC för att köpa lite gotta :P Varsin bulle och lite choklad och godis :) Gott var det och mätt vart vi, haha.

Tillslut när vi kollat på sex avsitt av SATC så skulle Linn gå till V så jag begav mig också hemmåt.

Nu måste jag sova om jag ska orka upp och tvätta imorn! 

Godnatt och sov så gott!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mimmi - 2 juni 2009 00:04

Det värsta jag vet är att säga hej då! Idag har vi haft en hej då fika med alla vänner... Kommer sakna er!! Men vi ses i sommar! Det är så jävla jobbigt för om några timmar åker jag till Sundsvall och kommer inte tillbaka till Umeå nästa år (självkla...

Av Mimmi - 26 maj 2009 02:08

Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar hem till Sundsvall igen. Vet inte riktigt hur jag känner inför det, visst ska det bli skönt att komma hem till alla vänner och familjen, men samtidigt lämnar jag ett helt liv bakom mig här i Umeå. Det komme...

Av Mimmi - 18 april 2009 00:58

Ja den här veckan har bjudit på både det ena och det andra :) I lördags kom Josse hit! Så roligt vi har haft och några soliga fina dagar :) Det har som vanligt inte varit en lugn stund när hon varit här och nu när hon åkt hem så känns mitt lilla rum ...

Av Mimmi - 6 april 2009 18:04

Ja, då är man i Umeå igen efter at ha varit hemma, och måste ju säga att man är lite förvirrad efter en örvirrad helg. Både fredagen och lördagen började bra, men slutade inte lika så bra.. I fredags var jag och carro i stan och birsta och shoppade ...

Av Mimmi - 1 april 2009 19:19

Vinkursen har börjat, det börjar bli vår i luften och allt är bara härligt! Snart är det dax för Italien också :D Läängtar!!! Men det finns ju alltid något som inte är bra... Hemma finns det en person som ligger på sjukhus, och det verkar inte gå så ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards