Alla inlägg under november 2008

Av Mimmi - 30 november 2008 01:06

Idag har det varit en riktig bakisdag, har inte mått bra alls.. Så less på allt just nu..

Måsta snart sova, ska upp tidigt imorrn. Har ju sett en bra film idag oaf :) Moulin Rouge :) Får en att vilja bli kär.. :P

Igår var däremot en bra dag :) Var ut på krogen efter jobbet :)

Aja godnatt 

Av Mimmi - 29 november 2008 15:46

Ja då ska jag snart åka och jobba igen, men blir nog lugnt efter jobbet idag, skulle behöva plugga lite också. Sedan är jag jättetrött :( Måste försöka piggna på mig tills jag ska jobba, men lite musik gör nog susen när jag kommer dit ;D

Åker nog upp till Umeå nästa vecka i stället... Eftersom datorn är på lagning kommer jag ju inte kunna plugga där uppe... Längtar till nästa helg då blir det kryssning :D Weeeeeeee

Av Mimmi - 28 november 2008 15:39

Ja idag jobbade jag igen, men jag slutade kl elva så då vart det direkt på krogen :)

Först vart det massa strul för att jag inte hörde vad Josse sa i telefonen så jag gick fel :P Skulle till Harbit... Men så fort jag kom dit skulle vi till Aveny på Lyset. Första gången jag var på Lyset och tack och lov så var det några normala människor man kunde prata med där :) Annars hade jag nog inte hållt mig nykter hela kvällen :P Hemma var jag 04.40 :P Somnade vid 06.00

Av Mimmi - 27 november 2008 02:15

Ja idag märkte jag att jag inte hittade min mobil.. Så jag trodde den var i bilen som mamma hade, för där hade jag pratat i den sist, men icke.. Nu har jag letat hela huset tror jag, men den måste ju vara här någonstans så det är väl bara att fortsätta leta... Mitt i letandet ringde Carlson och ville att jag skulle komma till stan för han och Sebbe satt där, så jag åkte dit innan jag började jobba på Railway.

Har haft hand om en lek för första gången idag och det gick jättebra :D Blåsröret höll jag i. Så nu är det srax dax att sova igen, imorrn måste jag fortsätta leta mobilen och packa lite till flytten och sedan iväg och jobba igen, börjar kl 6 så det är ganska skönt :P Godnatt allihop ;)

Av Mimmi - 26 november 2008 02:11

Idag vart det Birsta igen, men med bilen :P Carro hittade ju inga skor igår så vi har varit på skojakt :D tur att jag redan hade köpt skor :P Men Carro hittade tre par som hon köpte :P hon hittade först två par som hon verkligen gillade och sen fick hon ju ett par skor på köpet, så det var ju lika bra :P haha


Efter det vart det Olles med Dana och Oskar, åt en jättegod hamburgare :) mmm :P

Av Mimmi - 25 november 2008 02:06

Jag följde med Carro på birsta idag, buss åkte jag dit oxå, det har inte jag gjort på jag vet inte hur länge :P Så det var ju ganska kul, eller inte.. Men iaf så skulle hon handla en jacka, som hon gjorde, och jag skulle endast följa med som smakråd eftersom jag inte ha allt för mycket pengar att leva på den här månaden.. Har ju betalat min och mammas resa till åland och hyran för jag flyttar igen den 1:a osv.. Men ändå så kommer jag från birsta med en mjukisdress (Det var ju Mimmi på den och jättesnygg och skön), En svart tjocktröja och ett par skor (skorna på bilden men mina är svarta) :P Vi köpte bästishalsband också jättefina var de :) Ett hjärta med ett C har jag och hon med ett M :D Puss på dig gumman, och alla er andra :)

Av Mimmi - 23 november 2008 02:02

Klockan halv tio ringer Emmi och säger "kom till daltons NU!" Och då var det bara att åka :P haha så hamnade på krogen då.. På daltons var det trevligt men nästan tomt på folk så vi gick och kolla skepparn i stället. Där var det mycket bättre drag iaf ;) Så vi dansa och sjöng glatt hela kvällen, efterfest hann vi med oxå innan vi åkte hem och sov :)

Av Mimmi - 22 november 2008 01:14

Ja nu är även denna helg snart slut, vet inte riktigt vart tiden tar vägen..


Igår åkte jag och Carro på fest och jag tror varenda människa från njurunda hittade dit..

Men det vart faktiskt en lyckad fest för en gång skull :) Jag såg bara två små bråk på hela kvällen :P Några puttar och hårda ord, men inga slag :) ( Vad jag såg iaf).


Idag var jag Josse och Carlson på downtown och spelade lite biljard :) Jag och Josse vann såklart ;) sorry Carlson :) Men om det var på grund av tur eller skicklighet det är ju en annan femma :P När vi var klar ville Carlson äta på subway :P så vi åkte dit och medans han åt satt vi i bilen typ 30-40 minuter och bara sjukade oss och skrattade för fulla muggar XD Tillslut kom vi fram till att vi skulle kolla på film hos mig, så vi for till Granloholm och hämtade upp Malin hos Majid och sedan åkte vi hem. När vi kom hem fastnade vi bland gamla kort som jag hade undanstoppad i garderoben :P Och sen vart vi hungrig så vi gjorde i ordning tost och när vi var mätta så var det för sent för att kolla på film för vissa :P Så jag skjutsade hem dom och nu tänkte jag nog somna till en film :)


God natt så hörs vi i morrn ;) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards