Alla inlägg den 19 november 2008

Av Mimmi - 19 november 2008 02:16

Idag fyllde Andreas 8 år :) en av presenterna som jag, Carro och Josse köpt fick han i morse innan han skulle till skolan. Det var Star Wars lego och ett wow utropades :) När han hade åkt till skolan gick Josse och la sig igen och jag och Carro fortsatte måla i våra målarböcker :P Det fick tiden att gå tills Carro skulle till jobbet och jag skulle lämna in min trasiga dator (Så nu är den inlämnad isf :) När jag skulle åka hem igen så var jag hungrig så Carlson skulle komma in till stan och äta med mig. Medans jag väntade så gick jag in till Siba och strosa, vill ju köpa en fotoskrivare, men måste vänta på lönen först :P Så det vart 5 filmer istället :D Haha jag kan inte sluta köpa filmer, älskar filmer :) Den här gången vart det: Den där Mary, I hennes skor, En riddares historia, Janne långben the movie och The holiday.

När jag var klar på Sba så åkte jag till stan och träffa Carlson och vi åt på Subway, chicken tikka, helt underbart. Det var första gången Carlson åt på Subway och nu är han fast :P

När vi ätit kom vi på att vi skulle gå lite på stan och jag hittade en mössa och en jättesöt klänning ( Den på bilden fast svart) som jag tänkt ha på kryssningen jag ska åka på den 6:e dec och på nyår då jag kommer att befinna mig i Vemdalen ;)

Sedan var det bara att åka hem och göra sig redo för kalas, Malin fick följa med och äta tacos innan jag skjutsade henne till skoter kursen, när jag kom tillbaka vart det glass och bär med grädde och maränger, mumma :) När vi hade ätit efterrätt så öppnade Andreas de andra presenterna som var ett typ hagelgevär lr nått som lät väldgt mycket som var jätterolgt :P Och ett piratskepp :) Vi lyckades göra honom nöjd iaf.

Sedan vid halv tio var det dax att hämnta Malin igen och åka hem.

Men när jag väl kom hem ringde Carlson och ville att jag skulle hämta honom på daltons och det var klart jag gjorde det, så jag åkte in och var där i någon timme innan vi åkte hem och nu ska jag sova så gott ;)   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards