Alla inlägg under maj 2009

Av Mimmi - 26 maj 2009 02:08

Nu är det inte länge kvar tills jag flyttar hem till Sundsvall igen. Vet inte riktigt hur jag känner inför det, visst ska det bli skönt att komma hem till alla vänner och familjen, men samtidigt lämnar jag ett helt liv bakom mig här i Umeå. Det kommer bli en väldigt stor omställning som jag inte riktigt vet om jag är beredd på. Jag kommer att jobba i Sundsvall hela sommaren men sedan har jag inte en aning om vad jag ska göra eller vad jag vill göra och det skrämmer mig en aning. men man får väl ta det som det kommer antar jag..


Den senaste tiden har det varit väldigt mycket blandade känslor bland människorna här uppe, några tragedier och några lyckliga stunder.

En lycklig stund var när Karin och Åsa kom hem från Dubai :) Gud vad glad jag är att dom är tillbaka! Men som sagt är det inte långt kvar tills vi alla skiljs igen och det kommer bli svårt att lämna alla.

Sedan har jag köpt en biljett till Hultsfred idag och det kändes riktigt bra! Har velat gott i flea år men har aldrig haft råd eller tid. I år är det tredje året som jag kommer jobba på Piren och kände att jag kunde be om att ta lite ledigt. Har även planerat att åka till Stockholm och hälsa på i sommar, skulle vara riktigt roligt!

Till helgen händer det väldigt mycket! Mina föräldrar kommer upp på fredag och då ska jag servera på examensmiddagen som jag inte alls har lust med, hade velat att umgås med mina föräldrar hela kvällen i stället för bara på efterfesten, men tack vare att någon förmodligen ljög om att inte kunna servera då så måste jag göra det iaf. Men ska ge gärnet på efterfesten iaf :D På lärdagen packas allt och rummet städas för att sedan lämnas.. Efter det så blir det ängarna och brännboll som gäller, ska försöka bli klar så fort som möjligt med rummet! Hoppas på bra väder, håller tummarna för det!

Jag vet dock inte hur länge jag stannar efter det, vet heller inte vilken dag jag börjar jobba än, men åker innan nästa helg iaf. Och det blir bil med karin hem, skönt att slippa buss :)


Fan vad jag kommer sakna studentlivet, Umeå och alla vänner här uppe!!!


Ha det bra så länge

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards