Alla inlägg den 8 november 2008

Av Mimmi - 8 november 2008 19:44

Ja då ska man se en skräckfilm.. Saw 3 ska jag se och jag tycker att dom filmerna är så j-a snuskiga.. uch.. kommer inte att kunna sova ikväll.. Men men ska väl ta mitt mod tillfånga och se den nu. Önska mig lycka till. Haha ^^

Av Mimmi - 8 november 2008 14:46

Då var det ännu en bakisdag.. Men tänkte försöka att inte vara lika slö idag som i torsdags, tänkte till och med försöka städa lite ;)

Gårdagen bjöd både på det ena och det andra. Det började med en förfest på två personer hemma hos Carlson med massa sprit, cider och bra musik såklart ;) Sedan tog vi bussen in till den stora staden och på bussen mötte vi upp Patrik som förövrigt svek och drog hem redan innan krogen stängde.. Men det var jättekul att träffa honom tiden han var där :) När vi kom till stan var det dallan som gällde som vanligt och där vart vi full och fullare och det vart ett herrans hålligång :P Olle kom också och jojna våran fulla skara :) Efter krogen skulle vi ta taxi till en  efterfest i bredsand, men första taxin missade vi.. Det var på grund av att både olle och Carlson ville betala taxin.. :S Jag fick till och med prata med polisen som trodde att de skulle börja slåss och säga att så inte var fallet..  bra jobbat killar ;) Väl på efterfesten så var det någon som rökte för mycket och sänkte en 7-8 prips :D Haha mår han bra idag? – Nä.. Själv kände jag att jag inte behövde mer att dricka, full å gla kexchokla va ja ;) Så nu sitter jag här hemma i mörkret på mitt rum och skriver, ska nog gå och äta frukost snart också, känner att det börjar bli dags ;) Ha det så bra sålänge

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards