Alla inlägg under december 2008

Av Mimmi - 26 december 2008 17:19

En lugn dag hos farmor kommer det att bli idag :)

Av Mimmi - 25 december 2008 16:19

En sån härlig dag :)

Spa på södra berget med massage :) Sedan en jättegod pepparstek på Viktoria och sedan fest, kan det bli bättre?


Av Mimmi - 24 december 2008 16:09

I år hade inte några förhoningar på julen.. men tack och lov vart den ganska bra, mycket mindre bråk och skrik gämfört med vad det brukar vara :) fick undekläder och tisslotter förutom att vi ska på spa imorn :)

Av Mimmi - 21 december 2008 15:59

Myskväll med tjejerna är aldrig fel :) Riktigt mysigt har vi haft med mislyckade pepparkakor och goda lusekatter :P

love you girls :)

Av Mimmi - 19 december 2008 15:23

Idag skulle jag åka tillbaka till sundsvall, men det gick inte riktigt som planerat.. mamma skulle hämta mig, men bilen la av redan i ö-vik och jag fick ta bussen dit och en kompis fick komma och hämta oss där :P

När jag kom hem var jag trött och less, men då ringde Emmi och sa att det var personalfest så turen vände som tur var :)

Av Mimmi - 15 december 2008 21:55

Idag var jag lektionsfri så jag passade på att tvätta. Så nu har jag rena kläder igan :) Sen pratade jag med Carro i över en timme tills jag kom på att min laddare var kvar hos Stefan... Så jag ringer Karin och frågar henne om jag kan låna hennes laddare och samtidigt hämta fler saker som fortfarande står hos henne. När jag kommer till Karin så kommer jag på att hon inte har samma laddare som mig, så det var kört ändå, så nu vet jag inte hur jag ska ta mig upp imorrn, men det löser sig nog på något sätt. Så jag bar datorn i en trunk och det var så j-a tungt! Glad att det är över så nu har jag datorn hemma, men inte skärmen, den tar jag när jag går hem, som är snart, Karin behöver datorn för att plugga nu. Bye bye allihop

Av Mimmi - 14 december 2008 21:44

ja vaknade väldigt sent... och det har blivit film hos Stefan igen, tillslut åkte jag hem och städade lite och handlade lite. Sen har jag pratat med Carro och Josse i telefon i timmar :) Saknar er girs :)

Av Mimmi - 13 december 2008 21:41

Sjuk och bakis det är vad jag är idag :P Så har varit en otroligt seg dag...

Framåt kvällen åkte jag till Stefan och var seg och kollade på film. Sen har det inte hänt nått mer vettigt idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards