Alla inlägg den 11 november 2008

Av Mimmi - 11 november 2008 02:23

Idag var jag och strosa runt på stan med Carlson, Berglund och Nathalie medans jag väntade på att Carro skulle sluta sitt jobb. När hon väl hade slutat var det matdax och jag åt en jättegod Panini med kyckling och mozzarella och sallad, bulgur och vitlökssås på sidan. När vi var mätta och belåtna var det bara att sätta igång med arbetet… Jag och Carro sprang runt i stan i 3 timmar och satte upp affischer i minusgrader… det var inte det skönaste jag gjort om jag säger så :P Med ack så roligt vi hade :D Det är någonting mystiskt över hur roligt två personer (Jag och Carro) kan ha under såna förutsättningar, haha vi sjung, dansa och skratta i massor medans vi gick där och frös och jobba :P När vi var klara gick vi in i värmen på Daltons där Carlson och Sebbe satt och Carro belönade sig själv med en drink efter det hårda arbetet och jag med vatten som skulle köra bilen hemåt sedan :P Och nu när jag kom hem var det bara till att börja plugga, och inte vad som helst heller utan tantslem… är det någon som undrar vad det är så kan ni bara gå in på Svenska Dagbladets hemsida och söka :P Jag var tvungen att ta en lång varm dusch oxå efter att ha blivit nerfrusen på stan, tror pappa grät sig till söms när han hörde vattnet forsa i 30 minuter :P Oops

Idag har Emelie varit på audition för körslaget, tokungen :P Hon gick inte vidare men dom tyckte inte att hon var dålig :)


Jag har även gjort ett test ”the sexiest city for you” som skulle visa vilken stad som var den bästa date staden för mig. Resultatet:


Paris is the sexiest city for you!

Admit it - you're a hopeless romantic who wants to date in a cultured city with a strong nightlife. Your perfect date consists of viewing art exhibits at the Louvre, enjoying a delicious meal in the evening, and dancing the night away at a trendy club on the Champs-Elysees.


Det lät faktiskt inte helt fel ;) God natt allihop :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards