Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Mimmi - 9 februari 2009 13:15

I natt kunde jag verkligen inte sova, var så sjukt rastlös.

Så vid tre började jag städa!

Josse kunde inte heller sova så hade någon att prata med under mina ensamma timmar.

Innan det så såg jag barnhemmet alldeles ensam i mörkret, kan kanske ha nått med att jag inte kunde sova och göra :P


vaknade vid tio av att både Linn och Kicki skickar sms om att vi ska vara i skolan kl 11!

Haha så det var bara att hoppa upp ur sängen och gå och möta Linn.

Nu sitter jag, Linn och Kicki på skolan och vi har inte fått något gjort förutom lite grejer på facebook och planering inför helgen :P

Men det är ju alltid något :) Planerar en spakväll på IKSU med rygg och nackmassage!

Låter inte helt fel, man har ju ändå ingen dejt till alla hjärans dag, så att umgås med tjejerna låter som en bra lösning, det är kärlek det :D

Får väl se hur man känner närmare helgen om det blir en kväll med sex and the sity och schlager eller om det blir utgång!


Hej då så länge!  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards