Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Mimmi - 8 februari 2009 22:55

Januari har varit en hektisk månad, har startat med två nya kurser och fått reda på att jag klarade båda mina förra kusrser :D Riktigt skönt! Så nu kan jag konsentrera mig på det jag har att göra nu!

Sedan har Karin och Åsa lämnat oss och åkt så ycker att ni ska ta och komma tillbaka nu tjejer! Saknar er. Kan ju säga att Umeå inte är detsamma utan dom..


Förra helgen tog jag en tripp hem jag var ut med Carro på fredagen och vi träffade massa roligt folk och hade det riktigt trevlig. Tyvärr träffade jag inte alla som jag skulle velat träffa, speciellt du Josse som jag bara träffade en snabbis :( Men snart kommer du förmodligen upp hit lr hur ;)

Jag och pappa köpte en tidig present åt mamma eftersom jag inte hade möjlighet och komma hem till hennes födelsedag.


I fredags hade jag och tjejerna en riktig tjejkväll med Sex and the city, nål och tråd, lösnaglar och skitsnack ;)

Lördagen började med ett par drinkar hos Kicki och sedan en väldigt kall färd mot liljansberget i 14 minusgrader, snö och blåst! Men vi överlevde iaf! Kvällen bjöd på schlager och en massa dans på Corona. Jag och Linn försökte också spionera på Kicki på vägen hem för hon skulle tydligen inte sova hemma, men uppdraget misslyckades pga den bitande kylan... Så vi får nog aldrig veta vem HAN är!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards