Av Mimmi - 7 december 2008 10:50

Vaknade först vid halv åtta, men när carro (doris) vaknade kl 9 och skulle gå till frukosten orkade inte jag riktigt..:P så jag somnade om och sov länge :D Sedan vid tolv var det dax att gå till funcluben och kolla på lite kareoke :) Och sen var den roliga resan slut :( dax att åka hem till verkligheten igen.. en lång och trött bussresa var det, tack för en jättebra helg allihop som jag träffa :)

Av Mimmi - 6 december 2008 03:28

Ja upp kl 8 då, packa som jag inte hade gjort än :P åka till bussen som gick strax efter 10, och träffa allt folk på bussen, sov lite innan vi kom till gävle där vi skulle stanna och äta. När vi hade ätit så var det till att börja festa :D drack några cider och lite sambuca på bussen, mumma :) När vi kom till båten så gjorde vi oss i ordning för fest och sen var det dax att äta igen :P Julbord, det var inte helt fel :) Jag och Carro (doris) gick runt och leta fest och knäppte massa sjuka kort :P Vi hittade först några öländare som vi var med ett tag innan vi gick på jakt igen haha :) Carro (doris) bjöd in några killa till våran hytt som vi ändå inte trodde skulle komma, men det gjorde dom efter ett tag :) Så dom hängde jag med resten av kvällen, för Carro (doris) försvann där ett tag.. Och när hon kom tillbaka började hon att umgås med en nyskilld kille för att hon tyckte synd om honom :P haha Men så kan det gå :) Och vid det laget hade mamma gott och lagt sig oxå.. tröttisar :P Men det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga :) Puss och kram

Av Mimmi - 5 december 2008 03:10

I morse skulle jag vara duktig och ställde kl på 11, men helt plötsligt kom pappa in och väckte mig och klockan var 2 :P då skicka jag sms till Emmi och fråga om jag skulle jobbaoch det skulle jag ju, så det var bara att göra sig i ordning och gå till bussen :P så jag kobbade på railway till halv två och sen åkte jag på max och åt ett orginalmål :) mmmm :P Jag pratade med Josse medans jag åt och hon var på O´Learys och ville att jag skulle komma dit, så då gjorde jag ju det :) Jag var där ca en timme och sen skjutsade jag hem Danne, Emelie och Josse :) kom hem typ kvart i 4, och svårt att sova hade jag när jag visste att jag skulle upp kl 8 :P

Av Mimmi - 4 december 2008 03:03

Idag fick jag åka och hämta Karin och Kicki från bussen för dom mellanlandade i Sundsvall innan dom fortsatte till Trondheim för att titta in alla snygga backhoppningsåkare :P Hoppas ni hälsa Björn från mig :P haha. Vi tog en uppesittarkväll och tittade på två filmer: Kärlek på menyn och 13 snart 30 och sen pratade vi bara massa skit hela natten tills jag skjutsade dom till tåget som gick kl 5 på morgonen :) Så själv kom jag i säng kl 06.15 :P

Av Mimmi - 3 december 2008 02:58

Idag dansade jag, Carlson och Malin dansmatta så vi vart alldeles svettiga :P Jag vann hihi :D Carlson fick svettas lite mer sen när han hade innebandy träning :P haha jag kunde bara sitta och titta på och andas ut, förutom när det kom en tok som heter Carro och skrämmer skiten ur mig :P Pratade med henne i telefon och så smyger hon upp bakom mig och skrämmer mig! Och jag flyger upp och hjärtat stannade :P haha Natti natti

Av Mimmi - 1 december 2008 23:34

Första dagen i månaden December och igår var det första advent och ingen julstämning än :( Funderar till och med på att skippa julen i år och ägna den i min ensamhet med en bra film, choklad och ett gott vitt vin och vara allmänt deprimerad eller nått..

I morse var jag tvungen att kliva upp klockan sju för att ta halv åtta bussen in till stan.. inte roligt.. trött trött trött var jag efter 4 timmars sömn, men men, kunde ju åka hem och lägga mig  soffan och kolla på the holiday, väldigt bra, men bara massa kärleksfilmer... Hmm det gör en ju inte mindre deprimerad :P

Ha det så bra så länge..

Av Mimmi - 30 november 2008 01:06

Idag har det varit en riktig bakisdag, har inte mått bra alls.. Så less på allt just nu..

Måsta snart sova, ska upp tidigt imorrn. Har ju sett en bra film idag oaf :) Moulin Rouge :) Får en att vilja bli kär.. :P

Igår var däremot en bra dag :) Var ut på krogen efter jobbet :)

Aja godnatt

Av Mimmi - 29 november 2008 15:46

Ja då ska jag snart åka och jobba igen, men blir nog lugnt efter jobbet idag, skulle behöva plugga lite också. Sedan är jag jättetrött :( Måste försöka piggna på mig tills jag ska jobba, men lite musik gör nog susen när jag kommer dit ;D

Åker nog upp till Umeå nästa vecka i stället... Eftersom datorn är på lagning kommer jag ju inte kunna plugga där uppe... Längtar till nästa helg då blir det kryssning :D Weeeeeeee