Alla inlägg under juni 2009

Av Mimmi - 2 juni 2009 00:04

Det värsta jag vet är att säga hej då!

Idag har vi haft en hej då fika med alla vänner... Kommer sakna er!! Men vi ses i sommar!

Det är så jävla jobbigt för om några timmar åker jag till Sundsvall och kommer inte tillbaka till Umeå nästa år (självklart för att hälsa på). En som jag redan sagt hej då till bor till och med på andra sidan jorden och är lite svårare att hälsa på.. Det var bland det värsta!

Men jag lärde mig att man inte ska säga hej då och i stället säga ses igen! Det tyckte jag var en väldigt bra ide, då känns det iaf inte lika jobbigt.

Men det finns ju fortfarande en liten risk att man inte kommer ses igen :(


Men för alla Sundsvallsbor "here I come again!" Ska bli skönt att träffa alla vänner och familjen hemma nu iaf!


Ska åka med Karin hem imorn och hon kom på att vi skulle leka en lek på vägen "inte nudda E4an" kallades den, så jag ska vara kartläsare på vägen, får väl se om vi kommer hem imorn :P hahaha 


Nu ska jag försöka sova om ett tag, har en känsla av att det inte kommer gå så bra med klumpen i magen som jag har..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards