Alla inlägg under december 2008

Av Mimmi - 4 december 2008 03:03

Idag fick jag åka och hämta Karin och Kicki från bussen för dom mellanlandade i Sundsvall innan dom fortsatte till Trondheim för att titta in alla snygga backhoppningsåkare :P Hoppas ni hälsa Björn från mig :P haha. Vi tog en uppesittarkväll och tittade på två filmer: Kärlek på menyn och 13 snart 30 och sen pratade vi bara massa skit hela natten tills jag skjutsade dom till tåget som gick kl 5 på morgonen :) Så själv kom jag i säng kl 06.15 :P

Av Mimmi - 3 december 2008 02:58

Idag dansade jag, Carlson och Malin dansmatta så vi vart alldeles svettiga :P Jag vann hihi :D Carlson fick svettas lite mer sen när han hade innebandy träning :P haha jag kunde bara sitta och titta på och andas ut, förutom när det kom en tok som heter Carro och skrämmer skiten ur mig :P Pratade med henne i telefon och så smyger hon upp bakom mig och skrämmer mig! Och jag flyger upp och hjärtat stannade :P haha Natti natti

Av Mimmi - 1 december 2008 23:34

Första dagen i månaden December och igår var det första advent och ingen julstämning än :( Funderar till och med på att skippa julen i år och ägna den i min ensamhet med en bra film, choklad och ett gott vitt vin och vara allmänt deprimerad eller nått..


I morse var jag tvungen att kliva upp klockan sju för att ta halv åtta bussen in till stan.. inte roligt.. trött trött trött var jag efter 4 timmars sömn, men men, kunde ju åka hem och lägga mig  soffan och kolla på the holiday, väldigt bra, men bara massa kärleksfilmer... Hmm det gör en ju inte mindre deprimerad :P


Ha det så bra så länge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards