Alla inlägg den 6 december 2008

Av Mimmi - 6 december 2008 03:28

Ja upp kl 8 då, packa som jag inte hade gjort än :P åka till bussen som gick strax efter 10, och träffa allt folk på bussen, sov lite innan vi kom till gävle där vi skulle stanna och äta. När vi hade ätit så var det till att börja festa :D drack några cider och lite sambuca på bussen, mumma :) När vi kom till båten så gjorde vi oss i ordning för fest och sen var det dax att äta igen :P Julbord, det var inte helt fel :) Jag och Carro (doris) gick runt och leta fest och knäppte massa sjuka kort :P Vi hittade först några öländare som vi var med ett tag innan vi gick på jakt igen haha :) Carro (doris) bjöd in några killa till våran hytt som vi ändå inte trodde skulle komma, men det gjorde dom efter ett tag :) Så dom hängde jag med resten av kvällen, för Carro (doris) försvann där ett tag.. Och när hon kom tillbaka började hon att umgås med en nyskilld kille för att hon tyckte synd om honom :P haha Men så kan det gå :) Och vid det laget hade mamma gott och lagt sig oxå.. tröttisar :P Men det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga :) Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards