Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Mimmi - 12 mars 2009 23:09

igår hände en hel del skumma saker och för mycket sammanträffanden.. Kan det verkligen vara så att det finns en mening med att det händer saker :S Det är nästan så jag börjar tro det när jag tänker på allt som hände igår..

Först ser jag en kompis som jag inte sett på ett år och senare på stan så ser jag hans flickvän på helt fel ställe och får reda på nått som jag helst ville slippa veta...

Efter et gick jag och carro och fika med en kompis från högstadiet, har inte träffat honom på 6 år!!

När vi fikat klart så ska jag till banken och föra över pengar och där möter vi Elenia som jag umgicks med på den tiden också..

Hade ni vetat hela historierna bakom det här så hade ni tyckt det var lika skumt som jag!

Sen somnade jag hemma hos Carro o Josse och drömde massa konstigt oxå..


Aja den här dagen har varit mycket bättre :) En lång skotertur med carro, Josse och bror min! Mycket mysigt :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards